Az Amoma szállodai foglaló-platform megszüntette a működését és csődöt jelentett. Az Amoma azon kevés foglaló oldal egyike, amely nem a Priceline vagy Expedia tulajdonában van.
Benyelték a pénzt
A szolgáltatást igénybe vevő nagy valószínűséggel elvesztik a foglalásukat és a pénzüket, amennyiben közvetlenül az Amománál fizettek.
Az Amomán csak egy rövid írást olvashatunk. A cég az árakat összehasonlító oldalakat okolja.
A foglaló oldalaktól kattintásonként számolják fel az árat és minél többet fizetsz, annál jobb a helyezés a találati listában. Ez azt jelenti, hogy a legolcsóbb ár nem feltétlenül elsőként jelenik meg.
Mit tehetnek az érintett vásárlók?
Az Amoma általában a teljes árat vonta le a foglaláskor. A szállodában való fizetés általában nem volt lehetséges. Éppen ezért a szállodák nem fogják tartani ezeket a foglalásokat. Az érintetteknek fel kell venni a kapcsolatot a szállásokkal, hogy küldjenek megerősítést a foglalás törléséről.
Ezután fel kell venni a kapcsolatot a bankkal, ha hitel- vagy bankkártyával fizetettél. Ahogy az Air Berlin csődjénél, egy pénzvisszafizetési kérelmet kell küldeni a banknak, mivel nem fogod megkapni a kifizetett szolgáltatást. Szükség van a fenti írásos megerősítésre, hogy a foglalást törölték.
Az Amoma valószínűleg nem fogja megtéríteni az okozott károkat, azaz egy új foglalás költségeit.
További hírek: Utazási hírek