Baj van a foglalásokkal, de a cég annak ellenére sem szeretne pénzt visszatéríteni, hogy elismeri a hibát. Rossz a Ryanair honlapja
Sok pénzt veszíthetünk, mert rossz a Ryanair honlapja
Több gond is van jelenleg a Ryanair honlapjával, ami miatt előfordulhat, hogy valaki többször foglal úgy repülőjegyet, hogy azt nem jelzi a rendszer. Ezt megerősítette a cég alkalmazottja is, akihez panasszal fordultunk.
Hétfő este próbáltam repülőjegyet foglalni a légitársaság honlapján, ami a fizetésig a szokásos mederben ment, aztán a fizetés gomb megnyomása után hibaüzenet jött:
Tranzakció elutasítva
Megpróbáltam egy másik bankhoz tartozó kártyával foglalni, ezután ugyanez a hibaüzenet jelent meg, tehát világossá vált, hogy nem a kártyával vagy a bankkal van a gond.
Ezután kicsit később harmadszor is próbálkoztam, ekkor sikeres volt a foglalás. A pénzt rögtön levonták a kártyáról, elküldték a foglalási számot egy megerősítő emailben, és a Ryanair oldalán is megjelent a járat a foglalásaim között.
Majd másnap reggel jött a fekete leves. Rossz a Ryanair honlapja
A bankoktól jött két SMS: levonták a kártyámról az elvileg sikertelen foglalások összegét is.
Sok pénzt veszíthet, aki nem figyel. Kövesd az utasításokat erre a linkre kattintva!
Olvass még:
Nyerj 11 db repjegyet a Lufthansával: https://bit.ly/2FIHFWy